RSS

GELUTUT-UNTUK MASALAH SAKIT LUTUT

Mak, ayah, kawan, pak cik, mak cik ada masalah sakit lutut x?

Sakit masa nak naik tangga? masa nak solat? masa nak bangun lepas duduk?

Saya ada produk yang saya nak cadangkan berdasarkan pengalaman saya untuk selesaikan masalah sakit lutut. In Sya Allah lepas ni senang dah nak solat..nak jalan2




Gelutut ini akan membantu anda untuk menangani masalah sakit lutut yang makin kronik 

  • Diperbuat daripada bahan semulajadi
  • Bantu penyembuhan keradangan tisu
  • Berkesan untuk penyakit saraf dan lutut
  • Pulih dalam masa singkat


Harga : RM 69
Harga Promosi : RM65

SMS/Whatsapp : 012-410 2743 (Afilips Enterprise)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

KOPI DURIAN EMAS DR AZLAN-SLIM

PERUT BUNCIT?
LEMAK TEBAL KAT BAHAGIAN PEHA?
MELECET BILA BERJALAN?

Dah cuba macam-macam produk tapi tak berkesan?
anda kena cuba kpi durian emas by Dr Azlan nih
mungkin anda dah datang ke tempat yang betul

Penemuan saintifik- menyerang dan mencairkan lemak badan 3 kali lebih pantas



Kelebihan Kopi Durian Emas

  • Kaya Anti Oksidan
  • Meningkatkan Metabolisme
  • Membantu membakar lemak extra
  • Mengurangkan penigkatan kolestrol 
  • Membantu meningkatkan sirkulasi darah
  • Meningkatkan tenaga
  • Meningkatkan sistem imunisasi tubuh
  • Membantu proses detox badan
  • Boleh menghilangkan stress
  • Mengurangkan lemak badan di perut,peha,pengkal peha dan punggung.
Pengasas Kopi Durian Emas

Prof Dr NorazlanShah Hazali

Tujuan belia mengeluarkan produk ini untuk membantu rakyat Malaysia mendapatkan perut yang kempis, peha, pengkal lengan dan punggung yang diimpikan oleh mereka.

Apakah hasil setelah minum  Kopi Durian Emas?


Katakan selamat tunggal kepada selulit


Menghilangkan Perut Menggeleber Selepas Bersalin


Mengurangkan ukur lilit

Bahan-Bahan

Biji Kopi Hijau

Biji kopi hijau ni dapat meningkatkan metabolisma badan dan merangsang minda. Bila metabolisma badan meningkat senangla nak jadi kurus. Biji kopi hijau adalah antara biji kopi yang tidak dipanggang dan mengandungi nutrisi yang tinggi.


Durio Zbethinus

Durio Zbethinus merupakan bahan utama yang digabungkan bersama biji kopi hijau. 
Ia mempunyai khasiat yang jauh lebih tinggi. 
Ia kaya dengan pelbagai vitamin dan mineral. 
Ia dapat meningkatkan kadar sirkulasi darah dan juga kadar metabolisma. 
Jadi gabungan biji kopi hijau dan durio zbethinus dapat mencairkan lemak 3 kali ganda.

Cara kopi durian emas berfungi?
Apabila anda minum kopi ini bahan2 dalam kopi ini akan meningkatkan metabolisma badan anda
jadi dapat kurangkan perut buncit, saiz peha, lengan dan punggung.

Info Kopi Durian Emas
  • Halal
  • Dijamin tiada kesan sampingan
  • Boleh digunakan oleh semua orang tidak kira jantina
Testimoni


Cara Minum


Minum 1 paket sehari sebelum sarapan
Kalau nak kesan maksimum 2 kali sehari iaitu satu sebelum makan satu masa minum petang
Tidak disarankan ambil waktu malam


Berapakah harga Kopi ini?



RM150 

rm100

RM80+FREE POSLAJU+FREE TIP KURUS

SMS/WHATSAPP 012-410 2743

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

MZ SECRET BOTOX CREAM

Nak wajah kelihatan muda?
Teringin kulit yng cantik dan tegang seperti disuntik botox?
Kami ada caranya
Tanpa Suntikan.Ya.Tanpa Suntikan

Hanya sapu krim di wajah anda 2 kali satu hari
Sungguh mudah kan?



Botox Cream ini dapat membantu anda untuk mendapatkan wajah yang tegang dan gebu seawal 14 hari.
Anda akan mendapat wajah yang :

  • cerah, 
  • bebas dari jeragat, jerawat dan menghilangkan cela, garis-garis halus. 
  • Kulit akan menjadi  sekata dan tidak berminyak. 
  • Ia juga dapat mengecilkan pori.
  • Kulit nampak putih secara natural


Produk MZ Secret Botox Cream ini sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita (berumur 18-60 tahun) yang ada masalah:


  • Kulit muka berkedut
  • Berparut
  • Jeragat
  • Kusam
  • Pucat 
  • Nampak tua dari usia
  • Dan yang ingin tampil cantik dan menawan

"baru 5 hari guna"best



MZ Secret Botox Cream ini bebas kesan sampingan/negatif. Ianya halal,dan mendapat kelulusan KKM. 

Paling best, jika tiada kesan selepas 14 hari penggunaan, wang anda akan dikembalikan. YA!. Jadi apa tunggu lagi. Jom cuba

Berapa harganya ?

RM120+FREE POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA

Jika beli 2 saya akan beri diskaun yang hebat. Nak tahu? SMS/WHATSAPP 012-4102743 segera.


Untuk pembelian
SMS/WHATSAPP: 012-4102743 (AINUL)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

HOMESTAY ALA KAMPUNG ALOR SETAR KEDAH





HOMESTAY ALA KAMPUNG
KEMUDAHAN YG DISEDIAKAN

  • 2 BILIK
  • AIR COND
  • AIR PANAS
  • ASTRO
  • KAWASAN BANDARAYA
19 KG SAKAN MK DERGA, 05300 ALOR SETAR
KEDAH DARUL AMAN

HUBUNGI
MUSTAFA SHAARI
0125297334

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

KEK LAPIS. DOOR GIFT. MAKARONI BAKAR



UNTUK TEMPAHAN
HUBUNGI AZIZAH
0124662743

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

KEK LAPIS SARAWAK


KEK LAPIS SARAWAK BERINTIK
1.3 KG
RM 70.00
COD AT ALOR STAR ONLY
FLAVOUR: STRAWBERRY/CHOCOLATE



NI GAMBO KEK LAPIS YG DIPOTONG DAN DILETAK DALAM BEKAS YANG AGAK CANTEK....
BOLEH LA WAT DOOR GIFT UNTUK SAPE2 YG NAK KAWEN TU...
NAK WAT KENDURI BG KAT JIRAN2/OFISMATE PON BOLEH...
NAK BELI UNTUK MKN PON BOLEH.....
HARGA PER BOX RM3.50 ONLY
ALOR STAR AREA ONLY.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS