RSS

FACE SOLUTION SOAP UNTUK MASALAH JERAWAT DAN RESDUNG

Anda ada masalah hidung asyik tersumbat jer?
Jerawat asyik tumbuh jer??
Pagi-pagi bangun asyik bersin jer?
Kulit muka berminyak?
Resdung?

Saya ada ubatnya. Hanya menggunakan sabun. Ya..Hanya menggunakan sabun. 

Memperkenalkan FACE SOLUTION SOAP




Meh saya ceritakan kelebihan face solution soap nih


  • Sabun pertama yang diproses mengunakan 100% herba semulajadi bergred makanan
  • Hasil penyelidikan Prof Madya Dr Norazlanshah Hazali
  • Mengurangkan kerengsaan terutama pada kulit jenis berminyak dan berjerawat.
FACE SOLUTION SOAP (FSS)

  • Anti Resdung
  • Anti Minyak
  • Anti Jerawat
  • 100% Herba Semulajadi
  • Bebas Bahan Kimia
  • Tidak Bertoksik/Beracun
Resdung dan jerawat memang tak dapat dipisahkan. Resdung adalah penyakit yang sangat kompleks dan sukar dibuang. Resdunglah punca utama berlakunya jerawat

Resdung

Resdung nih sejenis radang yang berlaku di rongga hidung. 
Resdung boleh berpunca dari alahan melalui habuk,makanan atau kuman.
Boleh dihidapai dengan penyakit lelah dan ekzema
Boleh mengakibatkan hidung berair, serta kegatalan pada kulit dan mata.Jika serius penghidap resung perlu menjalani pembedahan kerana resung yang teruk boleh menhalang laluan udara dalam rongga hidung.

Jerawat

Jerawat juga merupakan sejenis penyakit kulit yang kronik. Jerawat tumbuh apabila liang kulit atau liang roma tersumbat dan memerangkap kotoran.

Siapa yang boleh menggunakan FSS ni
  • Lelaki dan wanita
  • Boleh digunakan oleh semua peringkat umur
  • Jika anak-anak kecil termakan sabun ini, jangan risau kerana sabun ini tidak beracun pada badan 

Testimoni




Harga asal 1 Unit RM90

Sekarang promosi 1 Unit  RM65+FREE POSTAGE

SMS/WHATSAPP : 012-410 2743

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

TRIPLE-T BY DR AZLAN

TRIPLE-T By Dr Azlan penawar KENCING MANIS, DARAH TINGGI, SAKIT JANTUNG DAN SAKIT BUAH PINGGANG

Bacaan gula degil nak turun? Anda dah tak larat nak makan ubat? 

Jika anda ada masalah (diabetes atau darah tinggi) usah risau, kan setiap penyakit ada ubatnya. Saya akan kongsikan dengan anda. Hasil penyelidikan seorang Prof Madya pakar toksikologi dan terapi makanan dari UIAM.


Sebelum tu, mari kita lihat tanda-tanda penyakit diabetes?








Faktor CKD (Chronic Kidney Disease)

  • Berat badan berlebihan
  • Kencing manis
  • Darah tinggi
  • Merokok
  • Usia lanjut
  • Penyalahgunaan dadah
  • Genetik


Jika anda anda tanda-tanda di atas baik cegah sebelum parah.

Triple-T byDrAzlan



Triple-T adalah produk hasil kajian Prof Madya Dr Norazlanshah Hazali (pakar toksikologi dan terapi makanan UIAM) selama 7 tahun. 

Triple-T  by Dr Azlan adalah teh 3 tindakan dengan fungsi:

Pencucian organ - Detoks
Pemulihan sel hati dan buah pinggang
Pembakaran lemak KOLESTROL

Sangat disarankan untuk penghidap diabetes, darah tinggi dan sakit jantung.

Kaya dengan anti oksidan


Siapa yang mesti mengamalkan Triple-T ?


  • Penghidap Kencing Manis
  • Penghidap Darah Tinggi
  • Pesakit Dialisis
  • Kerosakan Hati
  • Kerosakan Buah Pinggang
  • Berat badan yang berlebihan
  • Sakit Jantung
  • Individu yang inginkan tubuh badan yang sihat
    Seawal 14 hari anda boleh rasai perbezaanya. 

    Triple T ni telah melalui R&D  oleh pakar toksikologi dan terapi makanan Prof Madya Dr Norazlanshah. Ia telah terbukti secara saintifik dan tidak toksik kepada badan. Jadi anda tak perlu risau. Produk ni selamat digunakan. :)

    Kesan positif Triple-t by DrAzlan

    • Turunkan tekanan darah
    • Stabilkan gula dalam darah
    • Regenerate sel hati dan buah pinggang yang lebih sihat
    • Kencing lawas
    • Kulit makin bersih
    • Rasa lebih cergas
    • Bersihkan toksin dalam badan
    • Kurangkan risiko stroke
    • Atasi masalah kencing kotor

    Kaya dengan antioksidan 

    Triple T dibuat daripada 100% bahan semulajadi

    Triple T sangat2 seuai untuk diamalkan sebagai minuman kesihatan. Boleh diambil oleh semua golongan. Kanak-kanak juga boleh mengamalkan contoh waktu demam.

    Bagaimana Triple-T berfungsi  Analisis menunjukkan campuran herba dalam Triple-T berupaya untuk menyembuhkan sel-sel yang rosak dan cedera. Penemuan ini mencadangkan bahawa herba triple-t dimasukkan ke dalam amalan minuman harian kerana potensinya dalam regenerasi sel.


    Dr Azlan sedang melakukan kajian di makmal UIAM



    TESTIMONI ( Boleh klik untuk besarkan gambar )


    "Alhamdulillah sya x plu ambik insulin n dos darah tinggi pon dok bagi kurang dh


    Alhamdulillah..Bacaan gula sy turun dr 12-13mmoL sebelum ni ke 6.4mmoL


    Bacaan gula sy dari 19 dah turun ke 12, darah tinggi pula dari 170/100 dah turun ke 140/90


    Gout saya dah tak macam dulu. Jalan pon dah tak berdengkot-dengkot. Gula sy turun sampai 5.7mmoL dari 15mmoL.

    Masalah saya kencing manis bacaan 42mmoL, darah tinggi 230/150, pendengaran jadi pekak, mata kaur, jantung bengkak n buah pinggang hanya berfungsi 45%. Setakat sy amal sampai ke hari ini alhamdulillah semua terkawal walau x bergantung dgn ubat hospital


    ada penurunan dr 30mmoL ke 10mmoL


    Alhamdulillah makin pulih nampak gayanya. skrg mak sy cuci 2x seminggu je..kdg 1x seminggu


    1. Hanya rendam Triple-T di dalam 400 ml air didih sehingga sejuk. 
    2. Minum sebelum sarapan
    3. Minum sebelum tidur

    Berapa harga produk ni?

    1 kotak (28 sachet) RM 140

    PROMOSI 2 KOTAK (JIMAT RM110)
    2 kotak (56 sachet) RM170+FREE POSLAJU+FREE GIFT


    SMS/WHATSAPP 012-410 2743 (AINUL)

    Agen diperlukan di seluruh Malaysia

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    GELUTUT-UNTUK MASALAH SAKIT LUTUT

    Mak, ayah, kawan, pak cik, mak cik ada masalah sakit lutut x?

    Sakit masa nak naik tangga? masa nak solat? masa nak bangun lepas duduk?

    Saya ada produk yang saya nak cadangkan berdasarkan pengalaman saya untuk selesaikan masalah sakit lutut. In Sya Allah lepas ni senang dah nak solat..nak jalan2




    Gelutut ini akan membantu anda untuk menangani masalah sakit lutut yang makin kronik 

    • Diperbuat daripada bahan semulajadi
    • Bantu penyembuhan keradangan tisu
    • Berkesan untuk penyakit saraf dan lutut
    • Pulih dalam masa singkat

    Bahan-bahan:
    Minyak Kelapa Dara
    Minyak Zaitun
    Peppermint
    Eucalyptus
    Halia Bara
    Jerangau
    Pati Gamat

    Kuantiti: 80ml

    Berkesan untuk sakit lutut, sendi, tulang dan otot
    Boleh juga membantu untuk menyebuhkan keradangan dan kerosakan tisu
    Jangan risau. Tiada kesan sampingan

    Harga : RM 50 (Promosi penghabisan stok)

    SMS/Whatsapp : 012-410 2743 (Afilips Enterprise)

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    KOPI DURIAN EMAS DR AZLAN-SLIM

    PERUT BUNCIT?DAGU BERLAPIS
    LEMAK TEBAL KAT BAHAGIAN PEHA?
    MELECET BILA BERJALAN?

    Dah cuba macam-macam produk tapi tak berkesan?
    anda kena cuba kpi durian emas by Dr Azlan nih
    mungkin anda dah datang ke tempat yang betul

    Penemuan saintifik- menyerang dan mencairkan lemak badan 3 kali lebih pantas



    Kelebihan Kopi Durian Emas

    • Kaya Anti Oksidan
    • Meningkatkan Metabolisme
    • Membantu membakar lemak extra
    • Mengurangkan penigkatan kolestrol 
    • Membantu meningkatkan sirkulasi darah
    • Meningkatkan tenaga
    • Meningkatkan sistem imunisasi tubuh
    • Membantu proses detox badan
    • Boleh menghilangkan stress
    • Mengurangkan lemak badan di perut,peha,pengkal peha dan punggung.
    Pengasas Kopi Durian Emas

    Prof Dr NorazlanShah Hazali

    Tujuan belia mengeluarkan produk ini untuk membantu rakyat Malaysia mendapatkan perut yang kempis, peha, pengkal lengan dan punggung yang diimpikan oleh mereka.

    Apakah hasil setelah minum  Kopi Durian Emas?


    Katakan selamat tunggal kepada selulit


    Menghilangkan Perut Menggeleber Selepas Bersalin


    Mengurangkan ukur lilit

    Bahan-Bahan

    Biji Kopi Hijau

    Biji kopi hijau ni dapat meningkatkan metabolisma badan dan merangsang minda. Bila metabolisma badan meningkat senangla nak jadi kurus. Biji kopi hijau adalah antara biji kopi yang tidak dipanggang dan mengandungi nutrisi yang tinggi.


    Durio Zbethinus

    Durio Zbethinus merupakan bahan utama yang digabungkan bersama biji kopi hijau. 
    Ia mempunyai khasiat yang jauh lebih tinggi. 
    Ia kaya dengan pelbagai vitamin dan mineral. 
    Ia dapat meningkatkan kadar sirkulasi darah dan juga kadar metabolisma. 
    Jadi gabungan biji kopi hijau dan durio zbethinus dapat mencairkan lemak 3 kali ganda.

    Cara kopi durian emas berfungi?
    Apabila anda minum kopi ini bahan2 dalam kopi ini akan meningkatkan metabolisma badan anda
    jadi dapat kurangkan perut buncit, saiz peha, lengan dan punggung.

    Info Kopi Durian Emas
    • Halal
    • Dijamin tiada kesan sampingan
    • Boleh digunakan oleh semua orang tidak kira jantina
    Testimoni












    Cara Minum



    Minum 1 paket sehari sebelum sarapan
    Kalau nak kesan maksimum 2 kali sehari iaitu satu sebelum makan satu masa minum petang
    Tidak disarankan ambil waktu malam


    Berapakah harga Kopi ini?





    CEPAT..STOK TERHAD

    KAMI SELALU KEHABISAN STOK 

    SMS/WHATSAPP 012-410 2743


    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    MZ SECRET BOTOX CREAM

    Nak wajah kelihatan muda?
    Teringin kulit yng cantik dan tegang seperti disuntik botox?
    Kami ada caranya
    Tanpa Suntikan.Ya.Tanpa Suntikan

    Hanya sapu krim di wajah anda 2 kali satu hari
    Sungguh mudah kan?



    Botox Cream ini dapat membantu anda untuk mendapatkan wajah yang tegang dan gebu seawal 14 hari.
    Anda akan mendapat wajah yang :

    • cerah, 
    • bebas dari jeragat, jerawat dan menghilangkan cela, garis-garis halus. 
    • Kulit akan menjadi  sekata dan tidak berminyak. 
    • Ia juga dapat mengecilkan pori.
    • Kulit nampak putih secara natural


    Produk MZ Secret Botox Cream ini sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita (berumur 18-60 tahun) yang ada masalah:


    • Kulit muka berkedut
    • Berparut
    • Jeragat
    • Kusam
    • Pucat 
    • Nampak tua dari usia
    • Dan yang ingin tampil cantik dan menawan

    "baru 5 hari guna"best



    "Walaupun umur saya 34 tahun. Tapi untuk nampak remaja bukan lagi masalah. Anda semua boleh dapatkan Botox Cream ini. Tidak perlu lagi cucuk-cucuk botox untuk tegangkan kulit. Kini botox dalam botol dan selamat di gunakan. "
    Menegangkan kulit 98%
    Menghilangkan jeragat 98%



    MZ Secret Botox Cream ini bebas kesan sampingan/negatif. Ianya halal,dan mendapat kelulusan KKM. 

    Paling best, jika tiada kesan selepas 14 hari penggunaan, wang anda akan dikembalikan. YA!. Jadi apa tunggu lagi. Jom cuba

    Berapa harganya ?

    RM120+FREE POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA

    Jika beli 2 saya akan beri diskaun yang hebat. Nak tahu? SMS/WHATSAPP 012-4102743 segera.


    Untuk pembelian
    SMS/WHATSAPP: 012-4102743 (AINUL)

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    HOMESTAY ALA KAMPUNG ALOR SETAR KEDAH





    HOMESTAY ALA KAMPUNG
    KEMUDAHAN YG DISEDIAKAN

    • 2 BILIK
    • AIR COND
    • AIR PANAS
    • ASTRO
    • KAWASAN BANDARAYA
    19 KG SAKAN MK DERGA, 05300 ALOR SETAR
    KEDAH DARUL AMAN

    HUBUNGI
    MUSTAFA SHAARI
    0125297334

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    KEK LAPIS. DOOR GIFT. MAKARONI BAKAR



    UNTUK TEMPAHAN
    HUBUNGI AZIZAH
    0124662743

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    KEK LAPIS SARAWAK


    KEK LAPIS SARAWAK BERINTIK
    1.3 KG
    RM 70.00
    COD AT ALOR STAR ONLY
    FLAVOUR: STRAWBERRY/CHOCOLATE



    NI GAMBO KEK LAPIS YG DIPOTONG DAN DILETAK DALAM BEKAS YANG AGAK CANTEK....
    BOLEH LA WAT DOOR GIFT UNTUK SAPE2 YG NAK KAWEN TU...
    NAK WAT KENDURI BG KAT JIRAN2/OFISMATE PON BOLEH...
    NAK BELI UNTUK MKN PON BOLEH.....
    HARGA PER BOX RM3.50 ONLY
    ALOR STAR AREA ONLY.....

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS